Take on a series of new challenges in Train Sim World 3, add more locos, liveries and gameplay to Southeastern Highspeed, Cajon Pass and Schnellfahrstrecke Kassel - Würzburg with Loco Add-On Bundle 2!
Take charge of the hardest-working locomotives in Britain today; experience unique Unit Drag services, hauling Class 375 EMUs to and from refurbishment, thrashing throughout the Medway Towns with the Rail Operations Group BR Class 37.
Add a splash of colour and ride in high-speed pride on Deutsche Bahn’s iconic ICE services; from the 10 year anniversary of DB’s pride initiative, to the many parades and celebrations throughout Germany. Embrace love and diversity with the DB BR 403 ICE 3 Railbow!
Tackle the harsh and mountainous grades of California in a modern masterpiece; experience heavy freight hauling aboard electro-motive power with an orange twist, battle the summit with the BNSF SD70ACe.