RHTT ma 4 warianty wagonów z różnym wyposażeniem, wraz z wiekową lokomotywą Class 66, przystosowaną do usuwania liści i jazdy na cechującej się wzmożonym ruchem pasażerskim linii Southeastern Highspeed.
Ten rozwścieczony byk odradza się na nowo w żółto-szarym malowaniu, obsługując aktualne i nowe połączenia towarowe, a także superszybkie kursy między Kassel a Würzburgiem. Gdy zapada noc, czas uwolnić moc Taurusa.
Dzięki Santa Fe F7 poznasz historię dziedzictwa kulturowego na przełęczy Cajon Pass; jadąc od nizin aż po szczyty, transportuj ładunki w stylu Warbonnet i poczuj dawny klimat kultowego sprzętu w Kalifornii – to prawdziwa gratka dla miłośników kolei!