Train Sim World 3: Long Island Rail Road: New York - Hicksville
Train Sim World 2: Long Island Rail Road'da New York City'de Amerika'nın en yoğun banliyö demir yolunu ve demir yolu taşımacılığının tüm koşuşturmacasını ve zorluklarını deneyimle.