Train Sim World 3: Main Spessart Bahn
A wondrous mix of steep gradients, scenic hillsides and swooping turns come to life in Train Sim World 2: Main-Spessart Bahn, a timeless freight-heavy and passenger-laden corridor through the heart of the German countryside. Reproduced in exquisite detail, every station, signal and milepost feel so real you could almost reach out and touch them.