Realistic Visuals
Experience the City that never sleeps. From the Big Apple to New Jersey suburbs, non-stop action awaits aboard premier electric traction.
Learn the fundamentals of train driving on the Training Center, get to grips with moving a locomotive, switching points and navigating this free-roam environment.
Experience extreme weather – new volumetric skies and lightning bring a transformed atmosphere to routes. Feel total immersion as you learn the art of defensive driving to stay in control. Customise your own scenarios and liveries then share on the Creators Club.