Suń po niemieckich szynach bez zbędnych przewodów w zasięgu wzroku! Wyrusz w podróż kultowym pociągiem BR 628.2, by podziwiać malownicze pola i rzeki Hesji na autentycznej niemieckiej trasie Niddertalbahn: Bad Vilbel – Stockheim z lat 90. w Train Sim World 3!