Norfolk Southern Heritage Kaplama Koleksiyonu
Fallen Flag şemalarının bu çarpıcı karışımıyla ABD demiryollarının tarihini kutla. Train Sim World 3 için hazırlanmış NS Heritage Kaplama Koleksiyonu ile yük taşımacılığı yaparken renkli tarzını konuştur. Koleksiyonda Norfolk Southern'nın ES44AC lokomotif filosuna ait 9 kaplama bulunuyor.