Train Sim World 3: Northern Trans-Pennine: Manchester – Leeds
Pokonaj strome wrzosowiska, wymagające stopnie i ciasne zakręty w Train Sim World 2: Northern Trans-Pennine. Wskrześ minioną epokę kolei brytyjskich! Prowadź swoje pociągi po sędziwej sieci kolejowej z przestarzałą infrastrukturą, bez pomocy nowoczesnych systemów bezpieczeństwa. Wszystkie szczegóły, stacje, sygnalizatory i drogowskazy odwzorowano z ogromną dbałością o szczegóły, dlatego wydają się tak rzeczywiste, jakby można było ich dotknąć.