Train Sim World 3: Northern Trans-Pennine: Manchester - Leeds
Britanya Demir Yollarının eski azametli geçmişini tekrar canlandıran Train Sim World 2: Northern Trans-Pennine'de yükselen bozkırların, zorlu rampaların ve dar virajların efendisi ol. Trenlerini yenilenmemiş bir altyapıya sahip eskiyen bir demir yolu ağı üzerinde ve sana yardımcı olacak modern güvenlik sistemleri olmadan işlet. Muhteşem detaylar ile oluşturulan her istasyon, sinyal ve mil işareti o kadar gerçek hissettiriyor ki, zamanda geriye uzanıp dokunabileceğini düşüneceksin.