Peak Forest Railway: Ambergate - Chinley & Buxton
Romantik buhar gücü çağı, simgeleşen Fowler 4F'nin oyuna katılmasıyla birlikte Train Sim World'e geri dönüyor. Derby'de inşa edilen ve 1920'lerin başlarına dayanan bu verimli lokomotif filosu, LMS demiryolu çalışanı Henry Fowler tarafından orta menzilli yük işleri için tasarlandı. 575 adet üretilen ancak yalnızca birkaç tanesinin koruma altına alınarak günümüze ulaştığı bu 0-6-0 sistemli yorulmak bilmeyen efsanenin kazanını yeniden yak.