Günümüz İngiltere'sindeki en çalışkan lokomotiflerden sorumlu ol; Train Sim World 3: Rail Operations Group BR Class 37/7 ile Medway Kasabaları arasında mekik dokuyarak EMU'ları tadilata götürüp getir ve benzersiz Unit Drag hizmetlerini deneyimle!