Train Sim World 3: Rapid Transit
Train Sim World 2: Rapid Transit is an all new First-Person Simulator that brings to life the experience of driving rapid transit commuter passenger trains on one of Germany’s most popular S-Bahn railways. Take control of the sleek DB BR 1442 ‘Talent 2’ and transport passengers along the S-Bahn S2-Line through the historic and picturesque city of Leipzig.