Train Sim World 3: Schnellfahrstrecke Kassel - Würzburg
Experience the thrill of racing though dense, forested valleys, over awe-inspiring viaducts and deep into swooping tunnels. Germany’s classic Inter City Express awaits on our longest route yet with Train Sim World 3: Schnellfahrstrecke Kassel - Würzburg.