Train Sim World 3: Schnellfahrstrecke Kassel – Würzburg
Pędź przez zalesione doliny, po pięknych wiaduktach i głębokimi, wijącymi się tunelami. Klasyczny niemiecki Inter City Express czeka na najdłuższej trasie, jaka pojawiła się dotychczas w serii – Train Sim World 3: Schnellfahrstrecke Kassel – Würzburg.