Sherman Hill: Cheyenne – Laramie
Majestatyczność czołowego, współczesnego transportu kolejowego Ameryki – dynamiczność i ciągły ruch, trudne nachylenia, potężne lokomotywy z silnikiem Diesla, zachwycające krajobrazy Zachodu oraz niezwykła historia – wyraża się w legendarnej trasie Sherman Hill Union Pacific.