Sherman Hill: Cheyenne - Laramie
Train Sim World 3'te Union Pacific'in efsanevi Sherman Hill'i ile bir araya gelen, zamanının zirvesindeki modern Amerikan yük taşıma demir yollarının görkemini – hareketli ve sürekli aksiyon, zorlu yükseltiler, güçlü dizeller, görkemli batı manzaraları ve sıra dışı tarih – deneyimle.