Southeastern Super Starter Pack
On the 89-mile Southeastern Highspeed route, explore HS1 aboard the sleek Class 395, serving London, Ashford and Faversham. Run throughout Medway with the hard-working Class 375 and Class 465, as well as heavy-hauling freight with the Class 66.
Complete the passenger experience with the all-new Thameslink Class 700/0, which adds extra services between Dartford and Rainham! State-of-the-art and modern, the Desiro City perfects the commuter service in the Garden of England.
Embark on unique services with the Rail Operations Group Class 37 & Rail Head Treatment Train! Drag Class 375s in liveries old and new and shuttle the RHTT through Kent on leaf-blasting duty. Haul additional freight using wagons from the BR Heavy Freight Pack.