Southeastern Super Starter Pack
Przemierzaj 140-kilometrową trasę Southeastern Highspeed eleganckim pociągiem Class 395 linii HS1, która obsługuje Londyn, Ashford i Faversham. Pędź przez Medway ciężko pracującymi Class 375 i Class 465, jak i przewożącą spore ładunki lokomotywą Class 66.
Dopełnij wrażeń pasażera dzięki nowemu Thameslink Class 700/0, oferującemu dodatkową obsługę między Dartford a Rainham! Zaawansowany technologicznie i nowoczesny pociąg Desiro City podnosi standardy obsługi pasażerów w Kent, miejscu zwanym ogrodem Anglii.
Rozpocznij świadczenie unikalnych usług za pomocą lokomotywy Class 37 z jednostki utrzymania ruchu kolejowego, Rail Operations Group, i pojazdu pomocniczego Rail Head Treatment Train. Udekoruj pociągi Class 375 starym i nowym malowaniem oraz przemierzaj Kent w tę i z powrotem pojazdem pomocniczym, usuwając liście z trasy. Przewoź dodatkowe ładunki, korzystając z wagonów pakietu BR Heavy Freight Pack.