Southeastern Super Starter Pack
143 km'lik (89 mil) Southeastern Highspeed rotasında Class 395'e binerek HS1'i keşfet. Ayrıca Londra, Ashford ve Faversham'a hizmet sağla. Sıkı çalışan Class 375 ve Class 465 ile, ayrıca ağır yük taşıyıcısı Class 66 ile Medway'de sürüş yap.
Dartford ile Rainham arasın ilave hizmetler ekleyen yepyeni Thameslink Class 700/0 ile yolcu deneyimini tamamla! Çok gelişmiş ve modern Desiro City, Garden of England'daki yolcu taşıma hizmetini mükemmel seviyeye çıkarıyor.
Rail Operations Group Class 37 ve Rail Head Treatment Train ile benzersiz hizmetlere adım at! Class 375'leri eski ve yeni kaplamalar ile çek, ayrıca RHTT ile Kent boyunca yıpratıcı bir görevde taşımacılık yap. BR Heavy Freight Pack'ten vagonları kullanarak ilave yükler taşı.