Train Sim World 3: Spirit of Steam: Liverpool Lime Street – Crewe
Przenieś się w czasie i odkryj sadzę oraz dźwięki romantycznej epoki parowozów. Zasiądź za sterami kultowej lokomotywy parowej i zacznij obsługiwać zatłoczoną linię pasażerską i towarową w historycznych hrabstwach Merseyside oraz Cheshire. To wszystko w Train Sim World 3: Spirit of Steam: Liverpool Lime Street – Crewe!