Realistic Visuals
Welcome to Northwest England in the 1950s! Drive the famous Jubilee Class on passenger services and take charge of heavy freight in the Stanier 8F Class between Liverpool and Crewe. Master the machine with Train Sim World 3: Spirit of Steam Starter Pack.
Step back in time to the 1950s and discover the soot and sounds of the romantic steam era; climb aboard the coal and water-hungry Jubilee Class in BB Green livery and carry passengers on the journey of a lifetime aboard this express locomotive. Additionally, be in charge of the hard-working BR Black Stanier 8F Class hauling lower speed, heavy freight trains.
Get started with the Spirit of Steam Starter Pack, then build your Train Sim World collection.