Opanuj maszynę w grze Train Sim World 3: Spirit of Steam Starter Pack
Witaj w północnozachodniej Anglii lat 50. ubiegłego wieku! Pokieruj słynną Jubilee Class na linii pasażerskiej i zajmij się transportem ciężkich ładunków w Stanier 8F Class na trasie między Liverpoolem a Crewe. Opanuj maszynę w grze Train Sim World 3: Spirit of Steam Starter Pack.
Przenieś się w czasie do lat 50. ubiegłego stulecia i odkryj sadzę i dźwięki romantycznej epoki parowych lokomotyw. Siądź za sterami pożerającej węgiel i wodę ekspresowej lokomotywy Jubilee Class w malowaniu BB Green i zabieraj pasażerów w podróż ich życia. Dodatkowo przejmij stery ciężko pracującej lokomotywy Stanier 8F Class w barwach Black BR, ciągnącej wagony z cięższym ładunkiem, przy niższych prędkościach.