Train Sim World 3: Spirit of Steam Starter Pack ile makinede ustalaş
1950'lerin Northwest England'ına hoş geldin! Ünlü Jubilee Class'ı yolcu hizmetlerinde kullan ve Liverpool ile Crewe arasında mekik dokuyan Stanier 8F Class ile ağır yük taşımacılığının sorumluluğunu üstlen. Train Sim World 3: Spirit of Steam Starter Pack ile makinede ustalaş.
1950'lere geri dön ve romantik buharlı tren döneminin dumanlar içinden yükselen seslerini keşfet; BB Green görünümlü kömüre ve suya aç Jubilee Class'a atla ve bu ekspres lokomotif ile yolcuları hayatları boyunca unutmayacakları bir yolculuğa çıkar. Ayrıca, düşük hızlı, ağır yük vagonları taşımada kullanılan çalışkan BR Black Stanier 8F Class'ın kontrolüne geç.
Spirit of Steam Starter Pack ile işe koyul ve ardından Train Sim World koleksiyonunu oluştur.