Train Sim World 3: Tees Valley Line: Darlington – Saltburn By Sea
Zagraj w Train Sim World 2: Tees Valley Line i doświadcz minionej epoki przewozów towarowych w historycznym miejscu narodzin kolei i sercu brytyjskiego przemysłu stalowego.
Twoim zadaniem jest przewożenie stali na trasie historycznej Darlington & Stockton Railway, pierwszej na świecie komercyjnej linii kolejowej. Kieruj potężnymi lokomotywami i ciężkimi pociągami, obserwując przy tym zachwycające, wiejskie krajobrazy i przemysłowe ośrodki północno-wschodniej Anglii. Czy to jako maszynista, pasażer, czy po prostu obserwator, możesz chłonąć widoki i dźwięki dawno zapomnianego etapu w historii brytyjskiej kolei.