The Holiday Express - Runaway Elf
Train Sim World 3: The Holiday Express - Runaway Elf ile Noel tatilinin tadına var; kendini 1980'ler tarzında nostaljik bir oturma odasında model lokomotif sürerken bulacaksın, benzersiz meydan okumaları tamamlamak için Noel sabahına kadar vaktin var! Yaramaz Elf'in bu büyük günü mahvetmesini engelleyebilecek misin?