Realistisk grafik
Take charge of a variety of trains across Southeastern Highspeed. Drive Britain’s fastest train at 140mph out of London and Ashford and experience more passenger and freight around Kent and Medway. Master the machine with Train Sim World 3: UK Starter Pack.
Take charge of a variety of trains across Southeastern Highspeed. Drive Britain’s fastest train, the Class 395, at 140mph between London, Ashford and Faversham. Run classic services on the Chatham Main Line with the Class 375/9 or fill in the gaps and serve North Kent with the Class 465/9. Trade-in electric power for some hard-working diesel freight haulage with the Class 66.
Get started with the UK Starter Pack, then build your Train Sim World collection.