Train Sim World 3: UK Starter Pack
Siądź za sterami licznych pociągów na trasie Southeastern Highspeed. Zasiądź za sterami najszybszego brytyjskiego pociągu, Class 395, rozwijającego prędkość 225 km/h między Londynem, Ashford i Faversham. Obsługuj klasyczne połączenia na linii głównej Chatham lokomotywą Class 375/9 lub dodatkowe połączenia pasażerskie na linii North Kent lokomotywą Class 465/9. Odpocznij od lokomotyw elektrycznych, przewożąc ciężkie ładunki lokomotywą spalinową Class 66.