Görselleri Gerçekçi
Southeastern Highspeed hattı boyunca çeşitli trenlerin kontrolüne geç. Londra ve Ashford'da 225 km/s (140 mil/saat) hıza ulaşan İngiltere'nin en hızlı trenini sür, Kent ve Medway çevresinde daha fazla yolcu ve yük taşıma deneyimini yaşa. Train Sim World 3: UK Starter Pack ile makinede ustalaş.
Southeastern Highspeed hattı boyunca çeşitli trenlerin kontrolüne geç. Londra, Ashford ve Faversham arasında, 225 km/s (140 mil/saat) hıza ulaşan İngiltere'nin en hızlı treni Class 395'i sür. Class 375/9 ile Chatham Main Line'da klasik hizmetlerde çalış veya boşlukları doldur ve Class 465/9 ile North Kent'e hizmet et. Class 66 ile bazı çalışkan dizel yük taşımacılığı karşılığında elektrik gücü elde et.
UK Starter Pack ile işe koyul ve ardından Train Sim World koleksiyonunu oluştur.