Uczcij historię amerykańskiej kolei z oszałamiającym zestawem wzorów Fallen Flag i przewoź towary w kolorowym stylu z kolekcją malowań Union Pacific Heritage do Train Sim World 3, która zawiera 6 malowań taboru lokomotyw Union Pacific SD70ACe.