Fallen Flag şemalarının bu çarpıcı karışımıyla ABD demiryollarının tarihini kutla. Train Sim World 3 için hazırlanmış UP Heritage Kaplama Koleksiyonu ile yük taşımacılığı yaparken renkli tarzını konuştur. Koleksiyonda Union Pacific'in SD70ACe lokomotif filosuna ait 6 kaplama bulunuyor!