realistyczną grafikę
Poznaj podstawy obsługi lokomotyw w bezstresowym środowisku centrum szkoleniowego (Training Center). Brak sygnałów oraz ręcznych przekładni umożliwi Ci skupienie się na innych elementach podczas nauki.
Pokonaj oszałamiające Sherman Hill i przełęcz Cajon Pass na pokładzie towarowych gigantów Union Pacific i BNSF. Opanuj jazdę po stromych zboczach podczas przewodu ciężkich ładunków na trasach Cheyenne – Laramie i San Bernardino – Barstow. Poznaj spuściznę Union Pacific dzięki 6 legendarnym malowaniom.