Görselleri Gerçekçi
Train Sim World 3: US Freight Bundle ile Amerikan demiryollarının tadını çıkar! ABD'nin sunduğu en iyi iki deneyim olan Wyoming ve Kaliforniya nakliye rotalarını bizzat tecrübe et.
Union Pacific ve BNSF'in nakliye devleri ile büyüleyici Sherman Hill ve Cajon Pass'ta mücadele et. Cheyenne-Laramie ve San Bernardino-Barstow'un eğimli dağlarında devasa tonajlar taşımakta ustalaş. 6 tarihi kaplama ile Union Pacific'in mirasını keşfet.