Gráficos realistas
With Training Center, get to grips with the fundamentals of locomotive operations in a stress-free environment. No signals and manual switches allow you to explore as you learn.
Volumetric skies and lighting bring the routes to life, thunderstorms and driving snowfall immerse you into the challenge of passenger operations throughout the States.