Visual yang Realistik
Experience the challenge of hauling a nation’s freight industry over the stunning Cajon Pass. Climb aboard the ES44C4 and tackle the stunning mountain ranges and blinding deserts of California. Master the machine with Train Sim World 3: US Starter Pack.
Experience the challenge of hauling a nation’s freight industry over the stunning Cajon Pass. Climb aboard the ES44C4, a state-of-the-art diesel electric locomotive capable of incredible tractive effort, operated by BNSF in their hundreds. Also sit down in the classic cab of the venerable SD40-2, an all-American hero which handles local working and switching in yards and industries.
Get started with the US Starter Pack, then build your Train Sim World collection.