Doświadcz wyzwania przewozu towarów przemysłowych poprzez zachwycającą przełęcz Cajon Pass. Wejdź na pokład ES44C4, zaawansowanej, wykorzystywanej przez BNSF w setkach egzemplarzy lokomotywy elektryczno-spalinowej, rozwijającej niesamowite prędkości. Usiądź też w klasycznej kabinie poczciwej amerykańskiej lokomotywy SD40-2, prawdziwej gwiazdy Ameryki do lokalnych operacji i prac manewrowych na stacjach rozrządowych oraz w przemyśle.