Görselleri Gerçekçi
Baş döndüren Cajon Pass üzerinden bir ülkenin nakliye endüstrisine yön vermenin zorluğunu deneyimle. ES44C4'e atla ve Kaliforniya'nın nefes kesici sıradağlarını ve göz alıcı çöllerini aş. Train Sim World 3: US Starter Pack ile makinede ustalaş.
Baş döndüren Cajon Pass üzerinden bir ülkenin nakliye endüstrisine yön vermenin zorluğunu deneyimle. Yüzlerce BNSF'in güç verdiği, inanılmaz bir çekiş gücüne sahip, son teknoloji bir dizel elektrikli lokomotif olan ES44C4'yi sür. Ayrıca, yerel çalışma ile manevra alanlarında ve endüstrilerdeki manevraları gerçekleştiren, tamamen bir Amerikan kahramanı olan saygıdeğer SD40-2'nin klasik kabinine otur.
US Starter Pack ile işe koyul ve ardından Train Sim World koleksiyonunu oluştur.