With Training Center, get to grips with the fundamentals of locomotive operations in a stress-free environment. No signals and manual switches allow you to explore as you learn.
Tackle the stunning Sherman Hill and Cajon Pass in freight giants from Union Pacific and BNSF. Master the mountain grades toting tonnage aplenty through Cheyenne-Laramie and San Bernardino-Barstow.
Volumetric skies and lighting bring the routes to life, thunderstorms and driving snowfall immerse you into the challenge of passenger and freight operations throughout the States.