Görselleri Gerçekçi
Train Sim World 3: US Super Bundle ile Amerikan demiryollarının tadını çıkar! Kuzeydoğu Koridoru'nun (Northeast Corridor) inanılmaz hızlarından tut Wyoming ve Kaliforniya nakliye rotalarına kadar ABD'nin sunduğu en iyi deneyimleri bizzat tecrübe et.
Union Pacific ve BNSF'in nakliye devleri ile büyüleyici Sherman Hill ve Cajon Pass'ta mücadele et. Cheyenne-Laramie ve San Bernardino-Barstow'un eğimli dağlarında devasa tonajlar taşımakta ustalaş.