Train Sim World 3: West Somerset Railway
Rozległe wzgórza, złote łąki i nadmorskie widoki – to wszystko i o wiele więcej czeka na Ciebie w grze Train Sim World 2: West Somerset Railway, która ożywia najdłuższą zabytkową kolej normalnotorową w Wielkiej Brytanii. Skutecznie obsługuj swoje pociągi spalinowe i zadbaj o rozrywkę dla turystów, pokazując im piękno potężnych lokomotyw pędzących przez cudowne krajobrazy Somerset w pełnej okazałości. Wszystkie stacje, sygnalizatory i drogowskazy odwzorowano z ogromną dbałością o szczegóły, dlatego wydają się tak rzeczywiste, jakby można było ich dotknąć.
Twoim zadaniem jest zabawianie gości podczas popularnego wydarzenia Diesel Gala, które odbywa się na najdłuższej w Wielkiej Brytanii zabytkowej linii kolejowej. Zabierz gości w podróż do przeszłości, pokazując im charakterną lokomotywę Class 47 i utrzymując punktualność pociągów dzięki wsparciu wyjątkowej lokomotywy Class 09. Czy to jako maszynista, pasażer, czy po prostu obserwator, teraz możesz chłonąć niesamowite widoki i dźwięki na zabytkowych liniach kolejowych.
Pokieruj kultowymi lokomotywami brytyjskich linii transportu, BR Class 47 Main Line oraz BR Class 09 Diesel Shunter. Autentyczna symulacja silnika spalinowo-elektrycznego wraz z ekspercką wiedzą techniczną, rzeczywistymi danymi, osiągami, dźwiękami i zachowaniem sprawiają, że lokomotywa działa tak jak prawdziwa.
Train Sim World 2: West Somerset Railway to gra dla graczy na wszystkich poziomach z dostępnymi samouczkami dla początkujących oraz zaawansowanymi procedurami dla ekspertów. Niezależnie od tego, czy chcesz zacząć kierować pociągami, czy przypomnieć sobie, co już o nich wiesz, Train Sim World 2 jest właśnie dla Ciebie. Wsiądź do krabiny maszynisty, zobacz odwzorowane detale, przejmij stery i spełnij marzenie o eksplorowaniu niezwykle wiernie oddanego, wciągającego świata West Somerset Railway!
Wybierz sposób, w jaki chcesz grać w Train Sim World 2: West Somerset Railway. Kieruj potężnymi lokomotywami i opanuj ich sterowanie do perfekcji. Jeździj, dbając o terminowość odjazdów, wykonując ważne zadania lub podróżując jako pasażer i obserwując przesuwające się za oknem krajobrazy. Możesz patrzeć, jak rozwija się akcja, tworzyć widowiskowe zrzuty ekranu i wykonywać zadania na trasie albo eksplorować świat w poszukiwaniu wszystkich ukrytych przedmiotów kolekcjonerskich. Jakkolwiek będziesz grać, w Train Sim World 2: West Somerset Railway jest wiele do zobaczenia.