Train Sim World 3: West Somerset Railway
Britanya'nın en uzun tarihî standart hatlı demir yolunun hayata geldiği Train Sim World 2: West Somerset Railway'de uzanan tepelerin, sapsarı çimler ve deniz manzaralarının tadını çıkar. Trenlerini dizel galası ortamında çalıştır ve Somerset'in güzel kırsallarında gürleyerek ilerleyen güçlü lokomotiflerin dizel gücü ile turistlerin keyifli vakit geçirmesini sağla. Muhteşem detaylar ile oluşturulan her istasyon, sinyal ve mil işareti o kadar gerçek hissettiriyor ki, uzanıp dokunabileceğini düşüneceksin.
Britanya'nın en uzun tarihî hattında yer alan popüler Dizel Galası'nda ziyaretçileri eğlendirmek senin görevin. Karakteri güçlü Class 47 ile gösteri yaparken ve benzersiz Class 09'un yardımı ile trenleri zamanında çalıştırarak ziyaretçileri anılarda bir yolculuğa çıkar. İster kullanan ol istersen sadece eşlik et ya da şovu uzaktan izle, tarihî demir yolu hattının en iyi döneminde manzaranın ve seslerin keyfini çıkar.
İngiliz hareket gücünün iki ikonu BR Class 47 Main Line lokomotifi ve BR Class 09 Diesel Shunter'ın kontrolünü al. Uzmanların teknik bilgisine ve gerçek hayattaki verilere dayanılarak geliştirilen bu dizel elektrikli simülasyonunda göreceğin performans, duyacağın sesler ve hissedeceklerin sana tümüyle gerçekçi bir deneyim yaşatacak.
Train Sim World 2: West Somerset Railway, yeni başlayanlara uygun eğitimler ve uzmanlara yönelik ileri düzey prosedürler ile tüm yetenek seviyelerindeki oyunculara hitap ediyor. İster tren sürme konusunda acemi ol istersen bir uzman kadar bilgili, aradığın her şey Train Sim World 2'de. Vagona adımını attığın anda ayrıntıları hisset, kontrolü eline al ve West Somerset Railway'in son derece ayrıntılı ve sürükleyici ortamını keşfederek hayallerini gerçeğe dönüştür!
Train Sim World 2: West Somerset Railway'de nasıl oynayacağını kendin belirle. Kontrolü eline al ve zamanla yarışarak veya önemli görevleri yerine getirerek güçlü lokomotiflerde uzmanlaş ya da bir yolcu olarak bin ve dünyayı seyret. Neden aksiyonu izleyip ve inanılmaz manzaralara tanıklık etmiyor ya da keşfe dalıp tüm gizli toplanabilir öğelerin peşine düşmüyorsun? Hangisini seçersen seç Train Sim World 2: West Somerset Railway'de görecek ve yaşanacak çok şey var.