Kuzeydoğu Koridoru'nda (Northeast Corridor) Amtrak'ın amiral gemisi hizmetini işlet. 2000 yılında başlayan Acela hizmeti, ABD'nin Doğu Yakasını oluşturan başlıca eyaletlerle en hızlı ve en doğrudan bağlantıyı sunuyor. Doğrudan hava yolculuğu ile rekabet eden Acela hizmeti, Business Class ve First Class konaklama seçeneklerine sahip olup, sınırlı bölümlerde saatte 240 km/s (150 mil/s) varan hızlara ulaşarak hat üzerinde çalışmayı kolaylaştırır.