Wybierz się w Alpy i poprowadź słynne lokomotywy RhB, wspinając się, zjeżdżając i wijąc się przez transgraniczne szczyty Szwajcarii i Włoch. Rozkoszuj się oszałamiającymi widokami Europy w dodatku Berninalinie do Train Sim World 4\!