Bu demiryoluna ise ayrıntılarla dolu, adeta tabloyu andıran İsviçre Alpleri eşlik ediyor. Alp Grüm'ün keskin dönüşleri ve tünellerinden ikonik Brusio Sarmal Viyadüğü'ne kadar pek çok manzara seni bekliyor.