Sprostaj surowym i górzystym zboczom Kalifornii w tym nowoczesnym arcydziele. Prowadź transport ciężkiego ładunku na pokładzie lokomotywy Electro-Motive z pomarańczowymi akcentami. Walcz ze szczytami w Train Sim World 3: BNSF SD70ACe!