Class 33, wczesna brytyjska lokomotywa spalinowa, która pojawiła się w wielu południowych hrabstwach, w ciągu dziesięcioleci służby zyskała rzeszę fanów, dlatego idealnie pasuje do zremasterowanej gali lokomotyw spalinowych na liniach West Somerset Railway w Train Sim World 4\!