Güney eyaletlerinin birçoğuna kayda değer bir giriş yapan erken dönem bir İngiliz dizeli olan BR Class 33, görev yaptığı on yıllar boyunca hayranlarının favorisi haline geldi. Dover'dan Dorset'e kadar, "Crompton" günümüze kadar gelme açısından başarılı oldu ve genellikle eski hatlarda ve ray turlarında görülmektedir; bu da ona Train Sim World 4'ün yeniden düzenlenmiş West Somerset Railway dizel galasında mükemmel bir rol oynamak için ideal bir fırsat sağlıyor!