Lokomotywa BR Class 52, stworzona z myślą o obsłudze połączeń ekspresowych w Western Region siatki British Rail i wyposażona w unikalne, ambitne technologie, spędza teraz emeryturę na zabytkowych liniach kolejowych i wycieczkach dla entuzjastów, a teraz jest gotowa pełnić wzniosłą służbę w Train Sim World 4 na nowo zremasterowanej trasie West Somerset Railway!