British Rail'in Batı Bölgesi'nde en iyi bağlantı ekspres hatlarında çalışmak üzere üretilen Class 52, artık eski demiryollarında emekliliğinin tadını çıkarıyor ve Train Sim World 4'ün yeniden düzenlenen West Somerset Railway'de dizel gala görevi için hazır\!