Tutaj nie chodzi już o pasażerów – odkryj różne rodzaje kursów towarowych w dodatku Cargo Line do Train Sim World 4 autorstwa Skyhook Games. W wersji Volume 2 poznasz tajniki niezwykle ważnych usług przewozu kruszywa w wyjątkowych wagonach samowyładowczych typu HOA. To kolejny kamień milowy twojej kolejowej kariery!