Lokomotywa DB BR 182 dodaje szczyptę czerwieni na trasie „Rapid Transit” w grze Train Sim World 2. Dodatek ten przedstawia linię Mitteldeutschland S-Bahn S2 w okresie przejściowym, kiedy elektroniczny zespół trakcyjny (EMU) DB BR 1442 wciąż był produkowany.